~ Life is a precious gift ~

"The fragrance of flowers spreads only in the direction of the wind. But the goodness of a person spreads in all directions!"

Assalamualaikum w.h.b
-

Ermm dalam 2 minggu yang lepas saya agak "terlebih rajin" berblog. Tapi minggu ni tak berkesempatan sangat... bila "kerajinan" saya datang, dan mcm addicted pulak nak conteng2 kat sini, ada je idea datang... tapi tu la, memandangkan keutamaan lain lebih perlu diutamakan, maka tertangguhlah hasrat itu ^^
-
Takpe, itu semua cerita lain, apa yang penting sekarang ni ialah saya nak share gambar anak kawan baik saya kat sini... gambar Wafiy Sidq Bin Nasrul Hadi... anak kepada Syifak Izhar Hisham dan Nasrul Hadi Johari (saje letak nama encik Nasrul kat belakang :p)... ayah dia tanya nape tak letak gambar si baby Wafiy ni lagi... oo kata takde ye... ada la encik Nasrul, encik Nasrul je yang tak check ni...
-
Untuk pengetahuan encik Nasrul Hadi, saya dah letak dah kat post yang lepas, edit n tambah gambar... tp takpe la, disebabkan encik meragui janji saya, saya buat post khas untuk Wafiy :p
-
Ok Wafiy, nanti bila Wafiy dah besar, cik min bagi tunjuk entry ni semula ye... sila membesar menjadi anak yang baik, jadilah pejuang agama di masa depan... ermm tanak dah ckp lebih2, sian Wafiy, baru umur 10hari dah macam2 amanah letak kat bahu dia :D
-
Ok, di bawah ni adalah gambar2 si comel... sila melihatnya tanpa jemu sambil tu mendoakan kesejahteraannya, umminya dan juga abinya... sekian dulu... Wassalam...
-

Mula-mula kita tengok details kelahiran dia dulu ye ;) * Sorry encik Nasrul, nama anda tiada di sini :p

-



Ini gambar pertama Wafiy yang cik min dapat ;)


-

Oh, Comeynya jari-jemarimu~!

-

Erkk...agak besar penumbuknya...

-


Ini dia gambar penuh Wafiy yang penuh warna-warni... nampak sangat la syifak yang pilih selimut ni :D

0 comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails

About This Blog?

My photo
Pemilik blog ni bukanlah rajin menulis sangat...tapi kadang2 bila dia menggatal, dia akan suka bebel panjang2 ^^ sekadar coretan sederhana dr insan yg serba kekurangan...

Calendar

Annyong...



Followers


Lagu Pilihan


Powered by Blogger.