~ Life is a precious gift ~

"The fragrance of flowers spreads only in the direction of the wind. But the goodness of a person spreads in all directions!"

Assalamualaikum wbt...

Berblog bukanlah rutin harian saya, ia sekadar medan untuk saya meluahkan pandangan dan berkongsi cerita… maka sebelum ini saya tidak pernah terfikir untuk memiliki blog khas seperti kebanyakan orang lain… pada saya, bila ada sesuatu yg menarik, bila saya punya kesempatan untuk menulis, aaa time tu baru la saya patuk keyboard saya untuk postkan entry tu…

Memandangkan saya sering tenggelam timbul, bg saya cukuplah sekadar blog Friendster saya jadikan laman untuk saya mencoret-coret… blog tu pun selalu benar bersawang :p . Gaya penulisan juga tidak seberapa… isinya juga boleh dikatakan ntah apa2… sekadar luahan dan rasa yang ingin saya sampaikan… lebih kepada luahan hati mungkin…

Sejak Friendster dah mencapai zaman kejatuhan, saya mula menganjak fikiran, untuk buat blog lain… sbb blog Friendster tu pun agak leceh bila nak post apa2 entry… nak kena log in friendster dulu la… pastu banyak kali juga terjadi entry2 yg dipost tu hilang ntah ke mana… jadi disebabkan friendster pon saya dah tak aktif, jadi saya pon ambil keputusan berhijrah ke blog ni… tak berhajat pon nak tulis banyak2 dan selalu post entry, cuma saje2 nak update bila berkesempatan… sekurang2nya kawan2 saya yg selalu juga menjengah ke blog lama saya tu masih punya kesempatan untuk tau apa la citenya dgn diri ini… apa pulak la kisah yang nak saya bebelkan :p

Selamat datang ke blog baru saya ni… semoga kesempatan yg saya perolehi akan memberi peluang kepada saya untuk menulis apa yg boleh membawa manfaat kepada semua… pada kengkawan yg tersesat lawat blog min ni… bila free2 tu antar komen sket eh… keep in touch semua… wassalam…

0 comments:

Link Within

Related Posts with Thumbnails

About This Blog?

My photo
Pemilik blog ni bukanlah rajin menulis sangat...tapi kadang2 bila dia menggatal, dia akan suka bebel panjang2 ^^ sekadar coretan sederhana dr insan yg serba kekurangan...

Calendar

Annyong...



Followers


Lagu Pilihan


Powered by Blogger.