~ Life is a precious gift ~

"The fragrance of flowers spreads only in the direction of the wind. But the goodness of a person spreads in all directions!"

Assalamualaikum w.h.b

Hai cik blog; agak bersawang dah kamu ni ye~~~ hihi tuh la kan tuan dia sendiri dah lama tak jenguk... mungkin kerana komitmen yg agak banyak sekarang ni sampai tak sempat nak luangkan masa utk kamu cik blog... tp mmg pon, andai kata sy nak update something pada blog ni, ianya takkan mengambil masa yg sikit...

So untuk kesekian kalinya saya ingin mencuba sedaya mungkin meminimumkan masa... mampukah? ok... saya start menaip tadi jap 10.25 pm, kita tgk nanti pukul berapa blog ni akan selamat di post dengan sempurna mengikut kehendak hati jiwa dan ragaku...

LOKASI ? huhu title entry ni mmg seolah2 nak tanya lokasi orang lain, hakikatnya saya nak bgtau lokasi saya ye... hehe... skarang ni berada ni Kluang... bermula episod baru dalam kerjaya saya esok... akan cuba sedaya mungkin mencurahkan "Love, Service, Kindness" kepada warga2 Kluang yang memerlukan...

Saya teramat mengharap training, support dan bantuan yang bakal saya berikan di sini memberi manfaat pada semua... dan berapa lama saya akan berada di sini bergantung pula kepada setakat mana saya mampu nak train staff sampai boleh berdikari, dan setakat mana saya diperlukan di sini ^^ harap takkan lebih dr 3 bulan...

ninah pon dah dekat nak abes final xm... nasib baik... kalau tak kesian mak dengan ainul tinggal berdua... ini kali pertama saya bekerja di luar KL dan menetap... masa kena keje kat Seremban dulu saya ulang-alik.. apa2 pon ini akan membuatkan saya akan TERLALU MERINDUI mereka bertiiga!!! rindu nak peluk mak malam2.... dan rindu nak tido dengan bantal busuk saya jugak... haha...

Ya Rabb, permudahkan segala urusanku, yang ku harapkan agar pengorbanan ini tidak menjadi pengorbanan yang sia2... ku harapkan kerelaan ini menjadi kerelaan yang berbuah hasilnya...ku harapkan jua pengorbanan ini mampu memberikan sinar dan senyuman pada banyak wajah....

PERNGORBANAN? berkorban sangat ke? haha konon la kan.... padahal takde apa pon... apa2 pon saya dah rasa sangat rindukan mak saya dah ni... ok sampai sini dulu kemengarutan ku... dan kini aku hanya ingin membayangkan permulaan yang baik utk esok... Semoga Kau sentiasa bersamaku Ya Allah... amiin...






-- tamat menaip 10.35pm-- [agak pantas untuk saya ^^ ] assaaaaaa....

5 comments:

wish you best of luck cik min!

Pengorbanan yang tiada Nilai iaitu rasa rindu dan rindu. Akak tahu Min leh buat. Do your best. Take care. See U...

semoga berjaya....^^

haa...tadi pun nampak mak n adik min baru balik dari shopping barang.

ainul dah beso :)

Assalamualaikum, kak min.
apa kabar?
lama tak dengar khabar kan

-keyra-

Link Within

Related Posts with Thumbnails

About This Blog?

My photo
Pemilik blog ni bukanlah rajin menulis sangat...tapi kadang2 bila dia menggatal, dia akan suka bebel panjang2 ^^ sekadar coretan sederhana dr insan yg serba kekurangan...

Calendar

Annyong...



Followers


Lagu Pilihan


Powered by Blogger.